Platný od 1. 1. 2024
Níže uvedené ceny jsou orientační a jsou uvedeny bez DPH. Konečná cena, především za paušální účetní a daňové služby, je smluvní a individuální. Vychází ze skutečné pracnosti a množství a kvality dodaných podkladů. Jakmile budeme mít představu ohledně Vašich potřeb a požadavků, rádi Vám vypracujeme cenovou nabídku na míru.
1. POČÁTEČNÍ ZAVEDENÍ NOVÉHO KLIENTA, PŘEVZETÍ ÚČETNICTVÍ
Při současné objednávce paušálních služeb zdarma. V ostatních případech v hodinové sazbě.
2. ÚČETNICTVÍ PRO PLÁTCE DPH
od 2900 Kč / měsíc. Obsahuje:
- Kontrolu, zpracování a zaúčtování dokladů.
- Zpracování podkladů a podání přiznání k DPH, kontrolní a ev. i souhrnné hlášení.
- Zastupování před úřady daňovým poradcem na základě zplnomocnění.
- Konzultace k základním účetním či daňovým záležitostem do 0,25h.
- Automatizované předávání a import bankovních výpisů.
- Zpřístupnění cloudového úložiště a mobilní aplikace pro elektronické předávání dokladů.
- Cena do 30 deníkových položek (cca 10-15 přijatých a vydaných dokladů celkem).
Při rozsahu do 70 deníkových položek (cca 30-35 dokladů celkem) je cena paušálu od 4 000 Kč.
3. ÚČETNÍ ZÁVĚRKA PRO PRÁVNICKOU OSOBU A DPPO
od 4700 Kč. Obsahuje:
- Zpracování roční účetní závěrky pro právnickou osobu, obsahující
- Rozvahu
- Výkaz zisku a ztráty
- Přílohu v zákonném rozsahu
- Zpracování a podání přiznání k dani z příjmu (DPPO).
- Zastupování před úřady daňovým poradcem na základě zplnomocnění.
- Splnění zákonné povinnosti vkládat výkazy do obchodního rejstříku, v rozsahu splňujícím zákonné požadavky.
v případě, že účetnictví vede externí subjekt, cena je v hodinové sazbě, popř. individuální.
4. JEDNORÁZOVÉ ÚKONY
v hodinové sazbě
- např. registrace k daním, opravná či dodatečná přiznání, vyjádření k speciálním případům, rekonstrukce účetnictví, aj.
Hodinové sazby (za každou započatou půlhodinu práce)
- Účetnictví: 950 Kč / hod.
- Účetnictví (senior účetní): 1 500 Kč / hod.
- Ekonomické poradenství: 1 500 Kč / hod.
- Daňové poradenství: 1 950 Kč / hod.
5. REPORTING
Zpřístupnění on-line ekonomického reportingu a jeho průběžná údržba: 1 890 Kč / měsíc. Základní přehled obsahuje:
- Průběžný zisk firmy v aktuálním roce a v roce předcházejícím. Členění na měsíce.
- Detail nezaplacených obchodních pohledávek.
- Detail nezaplacených krátkodobých závazků (zejm. obchodních, daňových).
- Detail cash-flow (vývoje hotovosti) za aktuální a dva předcházející měsíce.
- Detail likvidity (hotovost a její ekvivalenty po odečtení krátkodobých závazků) za aktuální a dva předcházející měsíce.
- Detail očekávatelné povinnosti k DPH.
- Stav rezervy na daň z příjmu (DPPO). O rezervě na daň z příjmu účtujeme.
Zpracování individuálních úprav a úprava přehledů jsou možné v hodinové sazbě ekonomického poradenství, popř. individuálně. Například:
- Nastavení manažerského účetnictví
- Účtování středisek
- Pravidelné měsíční závěrky
- Reporty dle specifických požadavků
- Zcela individuální a detailní reporting v Microsoft Power BI
6. MZDOVÁ AGENDA
Průběžná agenda od 350 Kč /měsíc / osoba. Obsahuje:
- Odhlášky a přihlášky zaměstnanců a další komunikace s institucemi sociálního a zdravotního pojištění
- Přehledy pro instituce sociálního a zdravotního pojištění, ELDP
- Vystavování zápočtových listů a potvrzení o zdanitelných příjmech a dalších potřebných potvrzení, např. pro pracovní úřady
- Roční zúčtování daně (ekvivalent DPFO u zaměstnanců, kteří nemají povinnost podávat si přiznání – každému zaměstnanci se za daný rok buď udělá roční zúčtování nebo vystaví potvrzení o příjmech)
Jednorázová agenda od 3 000 Kč. Obsahuje:
- Roční vyúčtování srážkové a zálohové daně
7. DAŇOVÉ PŘIZNÁNÍ PRO FYZICKOU OSOBU
od 2 500 Kč. Obsahuje:
- Zplnomocnění k zastupování
- Zpracování a podání daňového přiznání k dani z příjmu pro fyzickou osobu (DPFO)
- Pro OSVČ: zpracování a podání přehledů pro instituce sociálního a zdravotního pojištění
Cena se zvyšuje v případě existence dalších typů příjmů (např. transakce s cennými papíry, nájem, transakce s nemovitostmi) či v případě složitějších individuálních situací.